resu uzun

resu uzun
@resul_uzun
Son mektup
Ey yar, bu mektubu aldığın demde Kara topraklara verdim kendimi... Herşey bana engel oldu alemde, Bir çoşkun nehirdim, yıktım bendimi. Benim gönlüm doğusundan deliydi; Başka dünyaların saşkın seliydi... Bunun böyle olacağı belliydi... Her şey biter sel yerine döndü mü... Dünya durmaz, bahar olur, kış olur, Belki senin gözün yaş olur, Ben garibim, benim gönlüm hoş olur, Sevdiklerim ayda yılda andı mı... Yıldız olur sana ışık tutarım, Bülbül olur pencerende öterim. Yer altında belki rahat yatarım Yer üstünde çektiklerim dindi mi... Şimdi yaşamayı tatlı bulursun, Koşarsın, gülersin, tez yorulursun, Bir gün olur yine bana gelirsin Deli gönlün yaşamağa kandı mı...
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
deli gönlün
Şimdi yaşamayı tatlı bulursun, Koşarsın, gülersin, tez yorulursun, Bir gün olur yine bana gelirsin Deli gönlün yaşamağa kandı mı
Edebiyat
Yağmur
Ölmek için doğmuştur ya insan, o yüzden her yağmur sonrası toprak kokusunu sever...!
1000Kitap
Zaman
Büyümek için acele etme, zaman seni yaşından daha çok fazla yıpratacak.
Ah İnsanlar
Güzellik
Güzellik daima bir yolunu bulup kendisini gösterir.
1000Kitap