"İşte orada; suyun ötesindeki ışık. Senin hikâyen. Benimki. Onunki. İnanmak için görülmesi gerekir. Ve duyulması. Anlatının sonsuz uğultusunda, gündelik gürültüye rağmen, hikâye duyulmayı bekler."
Anlamı her neyse, aşkı bulacağımı ya da bulduğumda onun beni mutlu edeceğini hayal etmiyorum. Aşkı çözüm ya da yanıt olarak düşünmüyorum. Aşkı doğanın bir gücü olarak düşünüyorum, güneş kadar güçlü, gerekli,gayrişahsi,devasa ve imkansız olarak düşünüyorum onu, ısıttığı gibi kavuran,kuruttuğu gibi hayat veren.