Çocuklar Tanrı'nın lütfudur, çocuklar neşe kaynağıdır, diyorlar. Baştan sona yalan. Bir zamanlar öyleydi, ama şimdi öyle bir şey yok. Çocuklar eziyetten başka bir şey değildir.
Graham Bell, telefonu icat ettiğinde -Müslümanların bir işe başlarken bismillah demesi örneğindeki gibi- dindar/yahudi kimliğini ifade etmek amacıyla "eloh>alo" diyecekti. Eloh; yani Allah! Bugün telefonu kulağına götüren herkes "yaradan Rabbinin adıyla" konuşmaya başladığını nereden bilecekti?