"Ah! Yıldızlar, bulutlar, rüzgarlar, hepiniz
benimle alay eder gibisiniz. Bana gerçekten acıyorsanız hislerimi, hafızamı ezin, bir hiç haline geleyim. Bunu yapmayacaksanız gidin, gidin, beni karanlıkta bırakın."
Neden bilmem, bir sıkıntı var içimde.
Artık bıkkınlık geldi, sizi de bıktırdı dediğinize göre
İyi de, bu duygu nereden bulaştı bana,
Nereden buldum, nereden sahiplendim onu?
Ne anlama geliyor, nereden çıktı, bilmiyorum;
Bu sersemce sıkıntı öylesine kavramış ki beni
Kendimi tanıyamaz oluyorum neredeyse.
Ruh müthiş bir gerçek. Alınıyor, satılıyor, takas edilebiliyor. Ruhu zehirlemek de yüceleştirmek de olası. Hepimizin içinde bir ruh var. Ben biliyorum bunu.
"Hatırlıyorum da, bir gün sen, iyi niyetlerde bir uğursuzluk vardır, her zaman çok geç kalırlar, demiştin. Benim iyi niyetim sahiden de çok geç kaldı."