"Kendime yardım ettim. Gözyaşlarımı sildim. Yaralarıma merhem sürdüm. Kalbimin hala acıdığı yerlere yara bandı yapıştırdım. Kendime zaman ayırdım. Ruhumu yatıştıran kitaplar okudum, sinirlerimi yatıştıran müzikler dinledim, beni gülümseten filmler izledim. Adım adım. Parça parça. Kendimi toparladım ve kendime ikinci bir şans verdim. Çünkü ben yapmazsam kimsenin yapmayacağını biliyordum." Ruby Dhal
Eylül Ayı Okuduklarım
okul olmasına rağmen iyi bir aydı, hele çoğunu okul varken okumayı hiç beklemiyordum. klasik ağırlıklı bir ay oldu ✨ Düşmanlar sanki bu kitabı bir asır önce okumuşum gibi hissediyorum, seri devamı güzeldi. (daha fazla oscar & ruby sahnesi isitiyorum üçüncü kitapta) Gurur ve Önyargı bu kitap elimde süründü cidden 😪 asla kötü olduğundan değil sadece önceliklerim başka kitaplar olduğundan kitabı 3 kez falan yarım bıraktım 😔 temmuzda başlamıştım kitaba... her neyse çok güzeldi bence en kısa zamanda filmini de izlemek istiyorum, ayın favorilerinden ⭐ Kalpsiz bu kitaba inceleme de yazmıştım, isterseniz okuyabilirsiniz. çok güzeldi hatta marissa meyer (kraliçe) o kadar güzel kurgulamışki orjinal Alice hikayesinden daha çok sevdim 🧚🏻‍♀️ ayın favorilerinden bu da tabii ki. Beyaz Geceler dostoyevskiden okuduğum ilk kitapla birlikte asla son olmayacak, ahım şahım bir kitap olmasa da kesinlikle okunması gereken eserlerden biri olduğunu düşünüyorum, benim favori hikayelerim sonuncu ve haysiyetli hırsız 🩶 Kindar bu kitaba eylülün başına başladım ancak beni biraz rsye soktuğundan yeni bitti, 7 puan en fazla veririm. ikinci bir kitaba gerek yoktu. Aslan, Cadı ve Dolap bu kitabı haftasonu boş vaktim olduğu ve çerezlik bir şeyler okumak istediğim için çok ani bir şekilde başladım, güzeldi. zaman bulursam bununda filmini izleyeceğim 😭 Küçük Kadınlar henüz bitirmemiş olmakla beraber bu kitabı da buraya ekleyeceğim çünkü yarıladım. pek beklediğim gibi bir kitap olmasa da sevdim, tv dizileri gibi hissettiriyor ondan sevmedim biraz 😺 Vatan Yahut Silistre bu kitap da HARİKAYDI. KESİNLİKLE ÖNERİYORUM. ALIN OKUYUN. TİYATO SEVMESENİZ BİLE. Ekim ayında sınavlarım olduğu için çok bir şey okuyabileceğimi düşünmüyorum, tbr yapacaktım vazgeçtim o yüzden... sizin ayınız nasıldı umarım güzel bir ay geçirmişsinizdir 🧡
Duygu ve Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Alıntılarla bu kitapları okumaya sizi ikna edeceğim
🌷 Percy Jackson ve Olimposlular = "Belirlendi," diye ilan etti Kheiron. Etrafımı saran kampçıların tümü diz çökmeye başladı, hatta Ares kulübesindekiler bile, gerçi buna pek sevinmiş gibi değillerdi. "Babam?" diye sordum, tamamen şaşkınlık içindeydim. "Poseidon," dedi Kheiron. "Yeri sallayan, Fırtına Getiren, Atların Babası. Selam olsun Perseus Jackson. Deniz Tanrısı'nın Oğlu." 🌷Tavuk Bacaklı Ev = "Ölü olduğumu bana ne zaman söyleyecektin?“ Ona alev alev gözlerle, bana ölü olmadığımı söylemesini istercesine bakıyorum. Her şeyi yeniden yoluna koymasına ihtiyacım var. " Ölü olmanın ne önemi var ki?" Sertçe omuz silkiyor. "Sıradaki Muhafız sensin." 🌷 Malamander = "... çünkü bu dünyada bana yardım edebilecek tek kişinin sen olduğunu düşünüyorum." Kafamı kaşıyarak "Gerçekten mi?" dedim. "Ama nasıl?" "Çünkü kayboldum, " dedi. "Ve bulunmak istiyorum." . "Kimin aklına gelirdi? Malamander gibi korkutucu, zırhlı bir iblisin, bir savaş gemisini bütün mürettebatıyla yok eden bir canavarın bu kadar yumuşak bir kalbinin olacağını kim düşünebilirdi?" 🌷 Anı Hırsızları = Ruby'nin ağzı açık kalmıştı. "Aklını mı kaçırdın sen? Ya... ya tedavin ne olacak? Bir şeyleri... hatırlayabilirsin!" Cyan bir çukur açarak hapları gömmeye başladı. "Belki de hatırlamak o kadar da kötü bir şey değildir." 🌷 Asiye = Toplantı sonrasında babam beni bir kafeye götürüp dondurma ısmarlamış, "Asiyeciğim, güzel kızım, neden böyle şeyler yapıyorsun" diye sakin sakin konuşmaya çalışmıştı. "HAKLISIN baba, evet baba, bir daha yapmayacağım baba" falan diyerek kendisini eve uğurlayıp okula dönüp hemen o akşam yemekhane kapısının KİLİDİNİ KIRMAM hoş olmamıştı, biliyorum. Ama bunların hiçbirini ben yapmıyorum ki, İÇİMDEKİ SÜRMENELİ DELİ ASİYE YAPTIRIYOR! Bu kadardı. Akımı yapmak için biraz geç kaldım ama kitaplarıma daha yeni kavuştum ne
bunu gorunce 2022de yaptigim kinlist editi geldi ben de onu paylasicam JDKAHDKAHFKJAKDKAK ama bazi cikarma ve eklemeler ile izninizle,, 1. sadako en kosedeki kizimiz animenin adini bile hatirlamiyorum ama ozellikle izledigim zaman cok benzetiyordum. buyumeyle beraber ustumdeki sadakoluk biraz kalkti!!! ama icimde yasatiyorum 2. linguini ratatouille'den, bu cocuk ayni ben 3. karsi tarafa gectigimizde all of us are dead'den onjoyu goruyoruz. bu kiz hakkinda konusamiyorum cunku karakterini unuttum yeni sezon da cikamadi bi turlu 4. ilk degistirecegim karakter mlsf... luna'yi cok sevsem de o kadar kendimi benzetemiyorum. sanirim o zamanlar benzetme sebebim de farkli😜💞😘😍🧚🏽‍♀️🧚🏽‍♀️ ve essiz🤗🥰🥳😋 biri olmaya calismam/oldugumu sanmam idi. neyse ki bu donemleri geride biraktik (iki ya da uc yil max💀) 5. karsi tarafin basina dondugumuzde bizi nico diangelo karsiliyor😭 burada yapmam gereken bir ekleme var🖐🏽 ben bi noktada tam olarak nicoyla benzemedigimizi fark etmis bulundum. o donemler yine farkli olmaya calisiyordum snrm direkt cocugun ustune atlamisim ama daha sonra asil benzedigim seyi buldum percy jackson'da: solangelo. ben ne nicoya ne de will'e benziyorum diyemiyorum ama ikisinin karisimi ayni ben geliyor yemin ederim size!!!! 6. my hero academiada yedigi seye donusen cocuk. tamaki falan olabilir adi hatirlamiyorum bunu ortaokulda izledim. sadece aglak oldugunu hatirliyorum bi de ozguvensizdi o yuzden hemen ayni ben diye atlamis olabilirim ama bu stereotipik ozellikleri disinda cocugun karakteri uzerine yorum yapamiyorum o yuzden bu cocugu cikarsam yeridir... animeyi bi daha izlersem bi gun tekrar degerlendirmeye alacagim. 7. BU COCUK👏🏽👏🏽👏🏽 AYNI BEN👏🏽👏🏽👏🏽 VALLA. charlie benim erkek blueprintim yemin ederim size. sorunlariyla basa cikisi vs vs HER SEY. ayrildigimiz
Gönderi kullanım dışı
"They are just like me!"
❤️Ella - Cinderella 2015 ❤️Sarah Cameron - Outer Banks ❤️Ruby Bell - Maxton Hall ❤️Malefiz - Malefiz 1 ve 2 ❤️Hasharia - Prens ❤️Mara - Ölü Tanrı'nın Şarkısı ve Ölü Şehrin Şarkısı ❤️Rose Dawson - Titanic ❤️Sonay - Lordlar ve Varisler (HGOİ serisi) ❤️Barbie - Barbie 2023 ❤️Belle - Güzel Ve Çirkin 💖Cr: @CelineAbrams
Romantik komedi //aksiyon filmleri
Ama klasik “`o kızı gördü, âşık oldu`” klişesi yerine, `zekice yazılmış,` absürt ya da farklı dokunuşları olan, az bilinen ya da kültleşmiş Hem güldürür, hem içini yumuşatır. Bazısı “`yavaş yavaş âşık eder`”, bazısı “`bir anda kalbine çöker`”. 1. `About Time` (2013) Adam, zamanda yolculuk yapabiliyor… ama sadece aşkı için. Ne yaparsan yap, bazı duyguların zamanı kaçmaz. Komedi değil, duygusal tokat. `Çaya şeker değil, gözyaşı koyan film.` 2. Lars and the Real Girl (2007) Adam, gerçek kadınla değil, plastik bir bebekle ilişkiye başlıyor. Ama tüm kasaba bu ilişkiye saygı duyuyor. `Tatlı, absürt ve çok insani.` `Ryan Gosling`’in en sessiz ama en yumuşak performansı. 3. `Man Up` (2015) Yanlış randevuya giden bir kadın, oyunu sürdürür… ama gerçek aşk oyunun içinde doğar. `Simon Pegg` + hızlı diyaloglar + tatlı kaos. `Modern şehirli aşk komedisi.` 4. `The Lobster `(2015)