• Bu ay okuduğum kitaplar ve hakkında kısaca düşüncelerim;
~ Prosper Redding’in Tüyler Ürpertici Hikayesi özellikle dünyasını çok sevdim ikinci kitabı çevrilse keşke
~ Geceye Meydan Oku romantasy olarak mü-kem-mel!
~ Taç Oyunu ehh, beklentiye göre değişir
~ Dünyanın Merkezine Yolculuk - Kısaltılmış Metin aşırı terimliydi, bayağı uzun sürede okudum
~ Sarı Yüz yani, idare eder ama önermem
~ Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorum hayatıma katkısı sıfırdı, yolda boş vakit geçirmemi engelledi sadece
~ Çalıkuşu kamran'ı asla sevemesem de aşırı akıcı ilerledi, feride'nin kararları olmasa tam puan
~ Beni Seç okumak için okunursa müthiş, kafa yorarsanız altından kalkamazsınız
~ Tayfların ve Yıkımın Şarkısı başları beni aşırı hayal kırıklığına uğrattı ama sonuna değdi, en yakın zamanda ikincisini de okuyacağım
~ Bir Ruh Macerası okul okuttuğu için okudum ama röportaj okumayı sevdiğimi fark ettirdi
• Şuan okuduğum kitaplar;
~ ✖️Yaşamak yine okul okuttuğu için okuyorum, hiçbir şey anlamıyorum kxhsjsn
~ ✔️Elit America'ya sinir ola ola ve aşk üçgenini sorgulayarak okuyorum
Benim için güzel ve verimli geçti. Burada çoğu kitabın incelemesini de yazdım ✨
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bana kitap okumayı sevdiren seri <3
Kaçıncı kez okuyorum fikrim yok ama seviyorum işte. Her karakterin başka bir tip olması ve gerçekçi hissettirmeleri o kadar iyi ki! Jessica'nın okuduğu tüm kitapları gözüm kapalı okurum ona o kadar güveniyorum