Selim Ş.

Selim Ş.
“Ben ki müptelasıyım anlatmadan anlaşılmanın...”
Özgür ve bağımsız yaratıldık.. Biz ise kendimizi bir takım çemberler içinde hapsetmeye pek meraklıyız..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kalbiniz vardır onu tanıyınız. Hatırlayınız.. Bir şehir kadar kalabalıktır bazıları, Bir dehliz kadar karanlıktır bazıları.. Konuşurlar, İsterler, Susarlar...(!) Cahit Zarifoğlu
Şimdi ve bundan sonra, size itiraf edemediğim ve kendime itiraf etmekte hâlâ fazlasıyla zorlandığım bazı şeyleri derin bir suskunlukla geçiştireceğim...
Ben etrafa bakmaktan değil, bakışlarımı kaçırmaktan yorulurum en çok..
Ne olacaksa o olur.. Bırak olsun! En güzel gün de, en kötüsü de zaten son bulur.. Bırak bulsun.. Dışa vurmalı artık...(!)
Sayfa 111
Kültür-Sanat