Biraz agir kitap, yazar hem ders veriyor hem de yasadigi olaylarin, onu engelleyen olaylarin,kisilerin, onda olusturdugu kini akitmista akitmis. Guzel. Bitirdim ama bi cirpida okudum cunku surukleyiciydi bu yuzden bir daha Anlamak adina agirdan okumayi düşünüyorum. Anladiklarini, ogutleri bizimle paylasmak isteyenler asagida yazsin, iyi olur cunku kitap agir. Teşekkürler...