O zamanlar yüreğim arzularla doluydu, şimdi gözlerim yaşlarla dolu; eskiden içini dolduracağım bir hayatım vardı, bugün
yaşamımın ıssızlığını hissediyorum.
-Sen bilir misin beni?Ben deli bir kızım.Benimle şaka olmaz.Ben bu evi de yakarım!
-Evi mi yakarsın?
-Yakarım ya... Onlar beni yakıyorlar, acımıyorlar da ben mi onlara acıyacağım?