Bir ben gibisi olmayacak aranızda, hiçbirinize benzemediğim kadar hiçbiriniz benzemeyeceksiniz
bana.
Hepiniz düz yollarda, sakin ve güvenli bir yaşamın kollarındasınız,
bense derin ve karanlık bir kuyunun başındayım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazar Jung Yeo-Wool, Okuma Hakkı¹ kitabının son sözünde şöyle der:
"Profilime baktığımda, oldukça sakin ve huzurlu görünüyor çünkü çok çalışıp iyi bir okula girdiğim, yazmaya emek verip tam zamanlı yazar olduğum anlaşılıyor. Sadece profile bakılırsa tam bir örnek öğrenci gibiyim ama oraya şunları yazmam mümkün değil, değil mi? Beni ben yapan şeylerin yüzde sekseni, dik başlılık, melankoli ve dışlanma korkusunun bir karışımıdır. Belki de profil, benim kim olduğumu olabildiğince gizlemek için kullandığım bir makyaj sanatıdır."
Sayfa 146 - ¹ Orijinal ismi 공부할 권리 olan kitap henüz Türkiye'de yayımlanmamıştır. (ç.n.)·Kitabı okuyor
Hacı Baba, ne olacak bu dünyanın hali? Nasıl düzelir bu dünya, nasıl düzelecek?
Evlât, dedi, şöyle sâkin sâkin, bu Çoban Ahmed var ya!.. Eğer müsaade etseler, iki üç saatte dünyayı düzelti-rim amma, hikmet-i İlâhidir, ona biz müdahale edemeyiz... Emirsiz hareket edemeyiz... Bu hadiseler böyle olacak, herkesin iman ölçüsü, cihad ölçüsü ortaya çıkacak! Mü'mini münafığı, müşriği kâfiri belli olacak! Hâdiseler gelişe gelişe neticeye ulaşacak!
«Hani ya, dünya varlığından gururlanıp da:
- Ben sizin en büyük rabbiniz değil miyim, diyen Firavun ve Nemrut?..
«Onlar zenginlikçe, kuvvet ve kudretçe sizden çok
üstündüler. Ne oldular?
«Toprak onları değirmeninde öğüttü, toz etti, dağıttı.
Kemikleri bile eriyip gitti. Çatıları yıkılıp süpürüldü. Şimdi onların mekânlarını köpekler şenlendiriyor.
«Sakın onlar gibi gaflete düşmeyin, onların yolundan
gitmeyin!
«Her şey fâni; bâki olan Allah... Ortaksız ve benzersiz, mutlak bir Allah... Tapınılacak ancak O... Doğmuş ve doğurmuş olmaktan münezzeh Allah...