Ne demiş Yunus, Gelin Tanış olalım işi kolay kılalım, sevelim, sevilelim bu dünya kimseye kalmaz,
Yaşamın temelinin SEVGİ olduğuna inanan
okudukça, insanları gördükçe artık Nihilist.
Günaha girelim mi dedi olur dedim. Ne yapsak dünya bizden kirliydi. Nasılsa tarihe verecek bir cevap buluruz dedi. Saatimi kolumdan çıkardı. Nehre fırlattı. Pasaportumu sordu yok dedim. Çıkardı kendininkini yırttı. Rüzgarda savrulan kağıt parçalarına baktım. Korkaklığımdan mahçup oldum. Cebimden çıkarıp benimkini de verdim. Bir su birikintisine attı üzerine bastı fotoğrafını çamura batarken gördüm iyice dağılana kadar bekledi. Bak dedi, varlığının meşruiyeti son buluyor memleketinden uzaktan memleketsiz kaldın.
İnsan bazen kendini tanıdıklarındansa hiç tanımadığı birine anlatmayı tercih edebilir diye düşündüm. Herkesin bazen kendinden bahsetmeye konuşurken unuttuklarını hatırlamaya ihtiyacı olabilir.
Sesini duymadığım gün
Yaşanmış değil
Açan çiçek değil
Öten kuş değil
Yüzünü görmediğim gün
İçimde yıldızlar sönük
Güneşler güneş değil
Seni sevmediğim gün
Seni anmadığım gün
Olacak iş değil...
Saygıyla...
#ÜmitYaşarOğuzcan