"Yaşamım dediğin, sistemin öğürtüleri ve sana cevabı aslında. Sen ne koyarsan, onu geri yansıtır yaşam sana. Otuz küsur senedir aynı hikayeyi anlatıyorsun, kendin ne anlattığını duymadan... Bugüne kadar, her gün bıkmadan usanmadan aynı rolü oynadın 'yaşamım' dediğin sahnede... Ama o senin gerçeğin değil, kuşandığın bir rol sadece. Bu hikaye bitti... Bu oyun, bu rol bitti..."
"... Düşünce ortamı tümden farklı olacak. Aslına bakarsan, bugün anladığımız anlamda bir düşünce olmayacak. Bağlılık, düşünmemek demektir, düşünmeye gerek duymamak demektir. Bağlılık bilinçsizliktir."