Sevim

Sevim
@sayfa_sayfa
Kitaplar bir yolculuktur; senin yolculuğun ne?

Sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
2025 4. kitabı
Nigel Warburton
8.5/10 · 8,3bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Sevim

, bir kitabı yarım bıraktı
Burak Aksak
8.7/10 · 17,6bin okunma
Sessiz Veda...
Bir vedanın adı olmalı bu hayatta en dayanılmaz acıların bile tarifi olmalı, olmalı ki insan ona göre yaşamalı acısını. Zira insanın kalbi her şeye dayanamaya biliyor. Bir de insan hak etmeli vedayı ya da veda etse bile pişmanlıklar barındırmamalı içinde. Veda etmeden gitti benim bir parçam. Hak etmedi bunları demekten, yarım kaldı hayalleri demekten, bunları hak etmedi demekten, yaşanması gerekenler vardı demekten, bunları hak etmedi demekten... Sessiz bir veda oldu, kimseyi incitmeden. Giderken bile kimseyi rahatsız etmedi, bir sabah namazını kılıp öyle gitti. O kimseyi incitmemişti zaten. O narin bir çiçekti adı gibiydi. Gül'dü o. Adı gibiydi şendi o. Kahkahası kaldı kulaklarımda. "Kuzucuğum" deyişi kaldı, "bal kızım" demesi. Oysaki o bir anne bile değildi ama bir kızı vardı. Bağrına bastığı, görünmez iplerle bağlıydı bağımız. karşılıksız sevgini tam da tarifiydi onun kucağı. Ben bir şey demesem de biliyorum neler yaşadığını diyen bakışıydı bir sevgiydi bizimkisi. Can parem, cancağazım daha yaşayacak, daha yapacak çok şeyimiz vardı. Daha kavuşamadan son kez kokunu almadan gittin. Bir kahve sözümüz vardı bizim. Söylesene hak ettik mi böyle bir ayrılışı. İnanmak istemiyorum gerçekten kabul edemiyorum. Şimdi düşünüyorum her şeyimin en yakın şahidiydin sen. İlk gördüğüm kişi sendin, ilk kapıyı açan ilk gözümün değdiği ilk sarıldığım, ilk yanında ağladığım, ilk destekçim, yanında huzur bulduğum. Huzur deyişini özledim. Koruyucu meleğinin ben olduğunu söylerdin her zaman ama benim için de sen öyleydin. Yanında korkmadan uyuduğum. Sesini duymamda bile kalbime olan sakinliğin ve ferahlığın sebebiydin şimdi söyle kimmiş huzur. Geceleri sohbetlerimiz vardı göz göze, gönül gönüle konuştuğumuz. Sen anneden olan hikayeleri aktarırdın bana ben heyecanla dinlerdim. Onlar hep
#özgünlük#farkındalık
-Benim zevklerim sizin nezdinizde makul bir zemine oturmak zorunda değil!