Kitap tam bir zaman kaybıydı. Herhangi bir emeğe saygısızlık etmek istemem ama ifade özgürlüğü kapsamında bu kitap bana göre berbattı. Yazarın gerçekten bana bir şey katmasını bekledim. Evet romanlar kurmacadır ve genellikle keyif için yazılır ama bu sanki 15 yaşında bir çocuğun günlüğü gibiydi. Evet ana karakterin yaşı da bu yaşlarda olabilir, belki o yaşı yansıtmak istedi ama felaket sıkıcıydı. O küçük yaşlardaki ana karaktere sigara ve alkol yüklemesi yerine biraz daha işin psikolojik kısmına girse, biraz daha duygusallık pompalasa bir nevi romandan keyif alıyor olurdum. Kitabı kesinlikle önermiyorum puanım da 10 üzerinden 3