"...Hepimizin hikayesi aynı aslında, kimse kimseden bir adım önde değil.Herkes kendini aramaya , bulmaya, çizmeye çalışıyor ve sonunda yok oluyorsun.Varlığını sürdürebilmenin tek yolu bilgi oluyor.Kadim bilgi..."
Peki bu Kadim Bilgi'ye nasıl varacağız ?Kendimizi nasıl tanıyacağız?
Yüzleşerek... Kendimizi , hayatımızı , yaşadıklarımızı iyisi ve kötüsü ile bizi biz yapan şeyleri fark ederek ve belki dönüşerek...
İşte bu tarz kitaplar da bize ışık oluyor hiç şüphesiz.
Bu kitap için bir kişisel gelişim diyemeyeceğim.Çünkü bize yön veren , metod gösteren , akıl veren bir tarzı yok.Kitap ; yazarın hayata ve insana dair tüm konulardaki duygu ve düşüncelerini yansıtan deneme türünde bir eser.Bölümler kısa kısa ve kolay okunuyor.Ama altı çizilesi çok derin cümleler de içeriyor.
Bir kahve yapıp kendimi dinlemek istiyorum diyenler için güzel bir öneri olacak.Çünkü belki de altını çizdiğiniz her cümle sizi anlatacak..
Bu kitabı bitirdiğinizde oturup kendinizi dinleyin bir süre.Nerede ve nelere sustuklarınızı...Çünkü insanın en çok sustuğu yer, en gerçek yeridir...
#alıntılar
"Aşk dediğin, başkasının görmediğini senin görebilmendir."
"Aşkın sebepsiz olduğunu kim söyledi? Aşk sebebin ta kendisidir."
"Hatırlamak , sadece geçmişe dönmek değildir; bugünü de inşa etmektir."
"Seni dönüştüren şeyin aynı zamanda seni yoran şey olduğunu fark edersin."
"İnsan, başına gelenleri değil; içinde kalanları taşır."