“Birinin acısını dinlerken, dalgınlığımızın sebebi anlatanın perişanlığına duyduğumuz merhamet değil, aynı acıyla muhatap olmamız halinde ne yapacağımızı düşünmemizdir.”
Kitap ana karakterin içsel bir özgürleşme çabasını anlatıyor. Kitabı beğendim fakat karakterin çocukluğundaki şiddetin ayrıntıları, zihinsel sağlığındaki dönüşüm daha ayrıntılı verilseydi duygusal açıdan daha güçlü bir hikaye olabilirdi.