"Selfie, narsisistik bir kendilik biçimidir. Dijitalleşmiş özne, kendini üretmek için selfie çeker. Selfie, öznenin kendi kendisiyle olan aşkından beslenir. Ancak bu narsisistik kendilik yapısında özne, kendi kendisini ortadan kaldırır. Selfie, insanın kendi kendini boşluğa bırakmasıdır, bir nevi harakiri yapmasıdır. Çünkü narsisizmde öteki (başkaruh) yoktur, sadece kendi yansıması vardır."