Bizi peşinden sürükleyeni takip ederken ona nasıl bağlandığımızı anlayamayız, ama direnip ondan uzaklaşmaya başlayınca işte o zaman gerçekten acı çekeriz.
Sana olan aşkım en iyi yanımı yansıtıyor; sahip olduğum tüm erdemler ona tutunuyor, kendimi aşmamı sağlıyor, sensiz son derece sıradan bir vasatlık seviyesine geri döneceğimi biliyorum. Bana yolların en zorunu bile sevdiren, sana kavuşma ümidimdir.