Nida.

Nida.
@semonia
Nasıl ki bakmak görmek değilse, bazı şeyleri vasıflarıyla tanımak da bilmek değilmiş meğer*
“-Seni anlatabilmek seni, - İyi çocuklara, kahramanlara. - Seni anlatabilmek seni, - Namussuza, yaşamayana, kahpe yalana.”
İlişkiler
Nida.
Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini. Ahmed Arif'in en sevdiğim şiiri :)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kere sevdâya tutulmaya gör, Ateşlere yandığının resmidir. Âşık dediğin, Mecnun misali kör, Ne bilsin, alemde ne mevsimidir?
Şiir
Cumhur isimli okura yanıt verildi
Nida.
hiç dinlemedim ama, eminim öyledir :)