İlk kitap heyecanlı bitmişti, hemen ikincisiyle devam ettim. Özellikle kitabın son bölümleri hiç düşünmediğim gibi ilerledi ve bitişi çok hoşuma gitti. Daha klasik şekilde ilerleyecek bir kitap olucak sanmıştım, düşündüğümden daha iyiydi
2 kitaplık serinin ilk kitabı. Genel olarak kitap okurken karakterle özdeşleşip hikayede ben de savrulurum. Okurken başta olur mu ki diye tereddüt ederek baktım hikayeye ama 2 gün içinde bitirdim kitabı. Oldukça sürükleyici bir hikayesi var meraktan hemen bitirip 2.kitabına başladım