Seren

Seren
@serencelix
Gitmişim ya da gitmemişim, ne fark eder?
Reklam
sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede. bir cigara yakıyorsun ve yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun: “ne yapalım, kısmet değilmiş…"
İnsan her şeyi anlatamaz, zaten kelimeler de her şeyi anlatmaya yetmez...
Birine altı çizili kitaplarımızı vermek, yaralarımızı emanet etmektir bir bakıma
Hırsızlık yapmayın. Çünkü hükümet rekabetten hoşlanmaz
Reklam