İnsan her şeyden bir zaman sonra sıkılır çünkü fıtratı gereği çabuk sıkılma eğilimde olmuştur her zaman insan. Bende bazılarından çok sıkıldım. O sebepten dolayı bu hayatta vazgeçilmez kimse yoktur herkes istidadı ölçüsünde yer kaplar bir gönülde bir zamanlar öylesine kıymet verdik bazılarına geriye dönüp baktığımızda boş yere çaba gösterdiğimizi, geçte olsa fark ediyoruz bazı insanları biz gözümüzde büyüyoruz, tüm kusurlarını görmezden geliyoruz oysa o sevmeye değer bile değil yanılıyoruz…
Bugün Anneler Günü ama bazı anneler için her güne başka bir acıyla uyandığı sıradan birgün. Dünya oturmuş bu zulme sessiz kalıyorken bizler onların sesleri olmalıyız bugün Doğu Türkistan’da arakan da Yemende, Gazze’de insanlık ölüyor ama insanlık sağır ve kör. Bize düşen bu zulme ortak olmamak sesimizi çıkarmak ve duyarlı davranmak yatağa her başımızı koyduğumuzda vicdan muhasebesi yapmalıyız vicdan insanı bir haslet insanlığımızı kaybedersek elimizde hiç bir şey kalmayacak…