Bir kitap biter.. Okuduğunuz kitap ve yazarı hakkında birşeyler duyar,okursunuz kitabı elinize alır okur bırakır tekrar alır ve hiçbirşeye aldırmadan okursunuz...Hele ki eskinin çocuğu iseniz kitap da geçen zaman tam size göredir.Okurken hep düşündüm; birşeylerin özüne inmemiş,hayatta birşeyleri yarım kalmamış,rezillikten dillere düşmemiş ve yaşadığı hayatta gözünün önünde dönen fırıldaklara basireti tutulmamışlar bi zahmet okumasın bu derin mevzuları..Füsun,Kemal,Sibel ve kitapta ki her bi karakteri hissettim,yaşadım ve anladım..Kemal kitabın başında dediği gibi "Hayatımın en mutlu anıymış" cümlesi o kadar can acıtır ki,bu deli aşık o anı yakalayabilseydi eminim onu da müzeye koyardı.Füsun 'a gelince ah be güzelim bu ne erken pes edişti,seni bir koç burcu olarak her zaman ayrı ve özel anıcam..Kitap tabii ki anlayan gönüllere şiddetle tavsiye edilir..Kitap da müze biletimizi de ayırmışlar bize de gitmek, görmek,anlamak ve hissetmek düşer..Son olarak bir roman daha geçti hayat dizelerimden ve iyi ki de geçti iyi ki..