.. Hatta tüm maddi gücünü kaybetsin ya da Poyraz gibi kaza geçirip felç kalsın.. Kadın gerçekten sevmişse "her şeye rağmen" severdi..
..tek bir istisna bozuyordu bu bütünü ALDATMAK! Zira söz konusu kadınlar olunca "güven" tüm duyguların lokomotifiydi.
Bekir Bey gibi son derece nazik, efendi, görgülü, kalıplı kıyafetli bir beyefendinin bu Sabahat Hanım gibi hizmetçi kılıklı birini nasıl aldığı sorusu sık sık sorulurdu dedikodu oturumlarında...
Öte yandan onu sevmiş olan biri varsa, kendisiyle ilgili fazla bir şey hatırlamamasına rağmen sonuçta kendisinin de var olduğunu gösterir bu.
Eğer bir zamanlar birini sevmişse, bu yine kendi varlığının kanıtı sayılabilir.
Öte yandan onu sevmiş olan biri varsa, kendisiyle ilgili fazla bir şey hatırlamamasına rağmen sonuçta kendisinin de var olduğunu gösterir bu. Eğer bir zamanlar birini sevmişse, bu yine kendi varlığının kanıtı sayılabilir. Sonra ne olmuştu acaba?