Şeyma Nur

Şeyma Nur
@seymarslanur
Altını çizemediklerimi yazıyorum.
İnsanın kalbiyle beyni arasında ne kadar derin bir uçurum oluyor!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan başkasının değil kendi vicdanıyla yaşamalı”
Merhaba, dürüst dünya, sonsuza dek hep böyle kal
Başımda ya da yüreğimde küçük bir şişlik büyüyordu sanki
Alıntı
Senin de bildiğin gibi, kötülüğümden değil, aptallığımdan hep günahlarım