Şeyda

Şeyda
@sheeyyda
Kendimden yorulduğum günlerdeyim...🌿
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgili Dost, Her defasında bu iki kelimeyle başlıyorum mektubuma. Çünkü bu iki kelimeden her biri, gücünü diğerinden alıyor. Sevgili olunmadan dost, dost olunmadan sevgili olunmuyor
Sayfa 37·Kitabı okudu
Düşümü gerçekleştirmekten korkuyorum, çünkü o zaman yaşamak için bir sebebim olmayacak
Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
-Dedem diyor ki, atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar, kötülük yapmaktan utanmazlarmış. Çünkü o zaman insanın nasıl biri olduğunu ne çocukları bilirmiş ne de çocuklarının çocukları.
Ötüken Neşriyat·Kitabı okudu
Edebiyat
Kitaplar insanın mutsuzluğuna teselli sandığımız bir derinlik katar yalnızca.
Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat