Çok akıcı, okurken sorgulatan bir kitap . Edebi bir değer yüklememek gerekiyor. Ancak etkileyen, merak ettiren bir yanı var . Geçmişte yaşadığımız pişmanlıklarımız , yapmak isteyip de yapamadıklarımız. Peki bir şansımız olsaydı da bu zamanlar geri dönüp yapamadıklarımız ı yaşasaydık hayatımız nasıl olurdu acaba. Kitapta da Nora bu zamanlara geri dönüyor. Her dönüşünde farklı bir hayat onu bekliyor.