Sibel

Sibel
@sibelkplnn
-Haydi git Vanya, erteleme. Kıvılcımı söndürmezsen, ateşi zapt edemezsin!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrım kanıma karışan bu aşktan, tutkudan, arzudan utanmadım, çünkü birdenbire kalbimizin aşkın dikenli aleviyle yanmasını isteyen sen değil miydin?
Sessizliği verin bana, geceye fazlasıyla meydan okuyacağım.
Aşk onları diriltmiş, birinin yüreği, ötekinin yüreği için sonsuz bir hayat kaynağı olmuştu.
"İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!.. "