Bugün Mart ayından Eylül ayına kadar olan zamanda yazdıklarımı inceledim. Hani şu herkesin alışkanlıklarının değiştiği, geçmişteki keşmekeşten vakit bulamadığı düşüncelere daldığı zamanlar... Şöyle bir yazı görmüş ve yazmışım: " Öğrenmen gerekeni öğrendiğinde iyileşeceksin.". Artık öğrendim mi? Artık iyileştim mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her bölümünün sonunda o yönetmenin bir filmini izlemeye çalışarak ilerlediğim bir kitap oldu. Kesinlikle bir şeyler öğrendim. Ama açıkçası yönetmenlerin hepsi Hollywood yönetmeni ve birçoğunun aşırı abartıldığını düşündüm, hem kitabı okurken hem filmlerini izlerken. Yine de benim için eğlenceli bir meydan okuma oldu. Daha çok bana hitap eden bir başka kitapta aynı meydan okumayı yeniden yapmayı düşünüyorum.