Ayşe

Ayşe
@sidretulmuntehaa
Gök Kubbe'nin altında Allah ile samimiyet kurmaya çalışan bir kulum..
Reklam
Kalplere,sadece et parçasıymışçasına muamele yapan insanlığa kırgınım.
Duygular
Mutlu olanlar doğmamış olanlardır, ölüm hayattan iyidir ve kendimizi hayattan kurtarmalıyız.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Hayata Dair
İşte bu, bütün insanlara, bununla hem uyarılsınlar hem Allah’ın ancak bir tek Tanrı olduğunu bilsinler hem de akıl sahipleri öğüt alsınlar diye yapılmış bir bildirimdir.(İbrâhim,52)
Sayfa 260·Kitabı okudu