📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kurtuluş Savaşımızı göz önüne getirin , bir yanda bir avuç insan canını dişine takmış, kellesinden de vazgeçmiş. Bir yanda softalar , yobazlar. Emperyalistler , düşmanlar yurdumuzu dört bir yandan sarmışlar, yurdumuzu işgal etmişler. Yobazlar,gericiler onlarla birlik. Gelenler yurdumuzu işgal edip bizi esir edenler Müslüman olsalar neyse de , üstelik de yobazların yüzyıllarca din savaşı yaptıkları Hristiyanlar. Bunlara karşı koyan da Mustafa Kemal . Esirliğimize karşı koyan Mustafa Kemal için dinsiz diye fetva çıkarıyorlar. Düşman. Hem de düpedüz düşman ,din düşmanı gelince , düzen o kadar sarsılmayacak , Mustafa Kemal gelince düzen sarsılacak
Saygıları da yok Atatürk'e . Adam parasını koyuyor ortaya. Çaldığı çarptığı para değil,maaşından artan parayı, yemiyor, içmiyor TDK ve TTK'ya destek yapıyor. Anayasa ile adamın vasiyetine müdahale edip mülkünü elinden alıyorlar. Böyle bir şey dünyanın hiçbir yerinde , hatta Hitler yönetiminde bile olamaz. Ben bu cinayete katılmıyorum. Eğer Atatürk'e saygılı bir kuşak doğmuşsa,bu ülkenin kültürünün yaratıcısı olan kişiye saygılı bir kuşak varsa ,bu değişecektir. Bugün olmasa da bir gün Türk halkı Atatürk'e bizim anladığımız anlamda saygı duyacaktır. Çaresi yok