İnsan zamanın geçtiğini, çoluk çocuk sahibi olduktan sonra daha iyi anlıyormuş.
Sayfa 404 - Alfa Yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı
Mesele yaşamak değil ki! Mesele incinmeden, incitmeden yaşamak.
Sayfa 282·Kitabı okuyor
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü birine derdini anlatmak, onun gözünden kendine bakmayı göze almaktır. O an insan kendi özünden uzaklaşıyor.
Merhametini asla yitirme kızım! Onu kaybeden her şeyini kaybeder.
Sanki bu dünyayla olan bütün bağlarım kopmuş gibi, İnsanların konuştuğunu duyuyorsun ama hiçbir kelime sana değmiyor.
... en büyük yük vedasızlıktır... Sevdiklerinle vedalaşamamaktır.