Sinemii

Sinemii
@sinemiiii
"İnsan aklına hiç güven olmuyor albayım."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En çok da yağmur yağdığında seviyorum bu şehri. Herkesin yüzü ıslak ,başı öne eğik. Sanki herkes, suçunu kabul etmiş gibi.
Ruhu çok ağrıyordu ,her zaman gülüyor olmuş olsa bile.
Sanki ayağıma bağlanmış ağırlıklarla denizin dibini boylayacakmış gibi hissediyorum ve beni çekip kurtaracak kişi de bana el uzatmıyor...
Ama bir tabutun üzerindeki çiçeklerin ne anlamı olabilir ki?..