sinem Özdemir

sinem Özdemir
@sinemozdemiir
"Bâki kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş" -BÂKİ-
"Düzenim bozulur,hayatım altı üstüne gelir diye endişe etme.Nereden bilebilirsin hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını."ŞEMS-İ TEBRİZİ🌼
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat, çatlak bardaktaki suya benzer İçsen de tükenir içmesen de. Bu yüzden hayattan tat almaya bak Çünkü yaşasan da bitecek yaşamasan da. -Neyzen Tevfik-
Şiir
Ya şimdi ya hiçbir zaman!..Var olmak ya da yok olmak!..
"Çok şey vardı anlatılacak. O yüzden sustum. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı. Sen duydun mu sustuklarımı?"
"Aklını kaybetmene sebep olacak şeyler vardır ya da kaybedecek bir aklın yoktur."
Sayfa 34
Alıntı