sinem Özdemir

sinem Özdemir
@sinemozdemiir
"Bâki kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş" -BÂKİ-
Ya şimdi ya hiçbir zaman!..Var olmak ya da yok olmak!..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Çok şey vardı anlatılacak. O yüzden sustum. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı. Sen duydun mu sustuklarımı?"
"Aklını kaybetmene sebep olacak şeyler vardır ya da kaybedecek bir aklın yoktur."
Sayfa 34
Alıntı
Evet,yalnızca bir gezgin,yeryüzünde bir yolcuyum ben! Ya sizler daha önemli şeylerle mi meşgulsünüz?
Sayfa 75
Alıntı
Bence biz kör olmadık,biz zaten kördük,Gören körler mi,Gördüğü halde görmeyen körler.
Sayfa 330
Alıntı