Doğru ya da yanlış, tüm duygularımı ilişkimize yatırdım. Senin umutlarını ve hayallerini benimseyip kendiminmişçesine sevdim. Sana o kadar değer verdim ki başkasına verecek değerim kalmadı, kendime bile.
"Başkalarını değiştiremeyiz. Değiştirebileceğimiz tek şey, kendimiz ve başkalarının bize yönelik davranışlarına verdiğimiz tepkilerdir. Sınırlar, başkalarını kontrol etmek için değil, kendimizi korumak içindir."
İnsanları hep ikiye ayırırlar: kadınlar-erkekler, zenginler-yoksullar, Kuzeyliler-Güneyliler. Ama bu taş duvarların ardında tüm ayrımlar kaybolur; geriye tek bir çizgi kalır: içeridekiler ve dışarıdakiler