"Başkalarını değiştiremeyiz. Değiştirebileceğimiz tek şey, kendimiz ve başkalarının bize yönelik davranışlarına verdiğimiz tepkilerdir. Sınırlar, başkalarını kontrol etmek için değil, kendimizi korumak içindir."
"Sonra her şeyi yeniden anımsadım. Dünyanın en kötü şeyi, insanın canının yanması değildi. En kötüsü, insanın canı yanarken bunu hiç kimseye söyleyememesi, içinin acımasıydı."
"Bir insanın hayatında verebileceği en önemli karar, kendi hayatının sorumluluğunu üzerine alıp almayacağı kararıdır. Kendi hayatının sorumluluğunu almayan kişi, bir 'savaşçı' değil, koşulların ve başkalarının beklentilerinin kölesidir. Savaşçı, her anının farkında olan ve seçimlerinin bedelini ödemeye hazır olandır."
"Geçecek mi diye soruyorsun ya... Geçecek elbet. Ama hiçbir şey olmamış gibi değil, her şey olabileceği kadar olduktan ve sen o olanların içinden geçip başka biri olarak çıktıktan sonra geçecek. Yaranın kabuk bağlaması canını yakar ama iyileştiğinin de kanıtıdır. Unutma; acı, seninle kalmak için değil, seni dönüştürmek için uğrar hayatına."