Simay D.

“Unutmak her acıyı siler, arkada bırakır.”
Sayfa 147·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Neyse ki geçici ayrılıklar.” “Geçici de olsa, ayrılık ayrılıktır. Bunun hüznünü gidene değil, geride kalana soracaksın.”
Sayfa 98·Kitabı okudu
“Biliyor musun, insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor.”
-Yemek yemek istiyorum. Dondurma istemiyorum. Onun içinde süt var. Süt istemiyorum. -Hay Allah! Çok severdin sen dondurmayı ? Hasta olmaktan mı korkuyorsun yoksa ? Hmmm çilekli süt alalım o zaman ? -Ben çilekli süt istiyorum. İneğin sütünü istiyorum… Pipi sütü istemiyorum!
Sayfa 174·Kitabı okudu