코눌 zKt

코눌 zKt
Carpe diem
Geographer
Yüksek Lisans - MBA
The Boomerang Nebula
SPACE
260 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
8/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2020 14. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2020 00:49
'Güzellik içten geliyor' mesajıyla, size derinden dokunacak karakterlerle ve size birçok yaşam dersi verecek bir hikaye çizgisiyle güzel bir kitap... Kesinlikle en sevdiğim karakter Bailey oldu. Çok güzel ve akıllı bir çocuk. Hikayesi yürek parçalayıcıydı. Gücünü, dürüstlüğünü ve çok hasta olmasına rağmen hayatını sonuna kadar yaşama kararlılığını sevdim. O küçük, zayıf beden çok büyük bir ruha sahipti. Fern ile olan bağlantısını da çok sevdim ve yakınlıklarına bayıldım... Acı, sevinç, üzüntü, zafer... Hissetmeyi seviyorum ve bu kitap da bana bunu verdi...
Edebiyat
TersyüzAmy Harmon · Yabancı Yayınları · 20172,509 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2020 9. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2020 02:02
Her şeyi mi uydurmuştum? Bütün bu dünya benim zih­nimde miydi? Bu rüyadan uyanırsam kendimi bir yerlerdeki akıl hastanesinin odasında, ağzımdan salyam akarken mi bulacaktım? Kendim bile olacak mıydım? ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ “Sen gerçek misin?” “Evet, gerçeğim,” dedi tereddüt etmeden. Elimi göğsüne daha sıkı bastırdı. Kalbi davul gibi atıyordu. “Gerçeğim ben. Bu,” diğer elini de öbürünün üstüne koydu, “gerçek. Bütün gün beni başka insanlarla etkileşim halinde görüyorsun, değil mi? İnsanlarla konuşuyorum; dün­yada bir şeyleri etkiliyorum. Bir şeylerin olmasına sebep oluyorum. Ben gerçeğim.” “Ama... ama ya bütün bu yer, ya her şey zihnimin içindeyse? ...ve sen; ya hiçbir şey gerçek olmadığı için sen de gerçek değilsen?” “Eğer hiçbir şey gerçek değilse ne önemi var ki?” dedi Miles. “Burada yaşıyorsun. Bu her şeyi yeterince gerçek yapmıyor mu?” (Sayfa - 357; 358) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ Ço...ok güzel bir kitaptı... Hem eğlenceli, komik... Hem duygusal(... Çoook sevdim... İnanılmaz derecede çoook SEVDİM!
Edebiyat
Seni Ben UydurdumFrancesca Zappia · Pegasus Yayınları · 2017465 okunma
9/10
·127 syf.··
Beğendi
·
2020 8. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 25 Ocak 2020 18:12
Bu kitabı çeşitli konulara ayırdım. Her bir konuda Allah’ın yarattıklarından birini ele aldım ve ondaki hikmetten bahsettim. Tabi bütün bunlar kendi aklımı­zın farkına varıp idrak ettiği ölçüde oldu. Yoksa Al­lah’ın yarattıklarının tamamı, sadece yarattıklarının birindeki hikmetleri söylemek için bir araya gelseler, buna güçleri yetmezdi. Onun için yaratılmışların bu konudaki idrakleri Allah’ın onlara bahşettiği akıl ve anlayış ölçüsünde olur. #60758238 İmam Gazali
Din
Hikmetler Kitabıİmam Gazali · İlke Yayıncılık · 20071,547 okunma
8/10
·108 syf.··
2019 97. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2019 15:15
Hayata katlanmak bir şey değil.. Bir biçimde katlanırsın n'olucak! Asıl korkutucu olan ölümden sonraki hayata katlanmaktır. Bilinmezliğe katlanmaktır. Ölümden sonra bir hayat yoksa, mesele yok! En azından benim için bir mesele yok, çünkü istediğim bu! Ama varsa, o zaman biz de varız demektir. Asıl katlanılmaz olan bence budur. Düşün gene biz olacağız. Biz! Biz kendimize katlanamazken gene biz! Sonra gene ötekiler olacak. Hani şu bildiğin ötekiler. Bana ötekilere katlanabilen birini göster! Ardından gene olaylar, hikâyeler ve bunları konuşma, anlatma, yazma isteği olacak. Uçucu ruhların kelimelerinin ağırlığı olacak mı, olmayacak mı? Yaşamaktan değil, katlanmaktan yorulmuşken bunca yıl, dönüp yeniden, yeniden katlanmak! İçimi sıkıntı basıyor bunları düşündükçe! Hiçliğe inanmak istiyorum, hiçliğin varlığına. Benim için cennet o. Artık hiçbir şeyin olmaması. Hikâyesizlik.
Edebiyat
Kibrit ÇöpleriMurathan Mungan · Metis Yayınları · 20181,683 okunma
8/10
·35 syf.··
2019 95. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2019 12:12
“Sonunda şiirimin çatısı ortaya çıkmıştı. Şiirimin adı “Kuzgun” olacaktı. Bu kuş zaten meşum, uğursuz bir hayvan olarak biliniyordu ve devamlı aynı kelimeyi her hecenin sonunda melankolik bir tonla tekrar edecekti. Burada hemen mükemmel bir şiirin mutlaka bir amacı olması gerektiği aklıma geldi. İnsanlığı en çok hüzne boğan evrensel acı ne olabilir diye sordum kendime. Cevabım “ölüm ” oldu. İşin estetik tarafını düşünerek ölümü şiirselleştirmem gerekiyordu. Şiir ancak bu şekilde daha önceden düşünmüş olduğum “güzellik” unsurunu içerebilecekti. Güzellik ve ölüm! Bunlar nasıl yan yana gelebilirdi? Ancak güzel bir kadının ölümüyle! Güzel bir kadın ölecekti, ama onun bu güzelliğini kim dile getirecekti? Tabii ki arkada kalan zavallı sevgilisi. Ağıt tutmak ancak onun dudaklarına yakışabilirdi.”
Edebiyat
KuzgunEdgar Allan Poe · Boğaziçi Üniversitesi Yayınevi · 20111,945 okunma