Farkında mısınız bilmem, kimse kendi acısını bile duymuyor artık.
Kimse bir başkası için kederlenmiyor.
Birbirine ihtiyacı olanlar özenle uzak duruyor birbirinden.
Küçücük çocuklar bile yalnızlığın bilimini yapıyor.
Dilinde bir özür ile konuşur oldu insanlar.
Kimse sevdiğine vakit ayırmıyor.
İç çöküntünün boyutlarını görmek için kalabalık yerlere şöyle bir bakmak yeterli.
İnsanın Acısını İnsan AlırŞükrü Erbaş