Mehmet Y.

Mehmet Y.
Ben, Mehmet Yılmaz (Samsunlu) Okuduklarımı duvarımda, yazdıklarımı yazar profilimde görebilirsiniz.
Partide önde gelen biri, ‘Biz kandırılmışız.’ diyor, cezadan yırtıyor fakat garibanlar, ‘Biz kandırıldık’ deyince yırtamıyoruz.
Reklam
Tütün İşçisi
Tütün işçisiydim, Bafra Ovası’nda Tütünde çok Kuma kesmiş bir tohumu yeşerten Islak sabahlar boyu Güneşle doğup Güneşle batan dosttum. Emekten korkanlara Ekmeğe zifiri katan Bendim Bahar tütünle başlardı Kış tütünle biterdi Yemişi zifire katan Bendim Dumana teri katan ben Tütün işçisi. Emeğimi, tütünümü çaldılar Kotalar koydular yüreğime Ben tütün işçisiyim Bafra Ovası’nda Tütünden de çok…
Eflatun Kitaplar
Bunca uyarılara karşın şayet kimsenin kılı kıpırdamıyorsa Samsun gerçekten sahipsizdir... Bunu yapanlar Atatürk’ten mi öç alıyorlar yoksa? Çünkü Atatürk, “benim doğum tarihim 19 Mayıs’tır” demişti. 19 Mayıslarda nutuk atmak Samsun’u onore etmeye yetmiyor. Samsun temiz yatırım istiyor. Kimse, “bölgenin ürettiği enerji kendine yetmiyor!” diyemez. Çevresindeki barajlar, artı elektriği çevreye dağıtıyor.
Yalıspor’da amatör bir oyuncuydum ve Samsunspor’dan gelen teklif üzerine transfer oldum. O zaman 21 yaşımdaydım ve Samsun’a geldiğim ilk gün ne burayı bu kadar çok seveceğimi, buraya yerleşip Samsunlu olacağımı ne de bu takımın önce kaptanı hele de sonra başkanı olacağımı hayal edebiliyordum. Tek hedefim ilk 11’e girmekti; sonrasında kaptanlık da bir yere kadar ama Samsunspor’a başkan olmak hayalden öteydi benim için. Şimdi ise büyük bir gurur… Samsunspor’da 8,5 sezon aralıksız oynadım; o süreçte bir kere küme düştük, iki kere şampiyon olduk. Lig üçüncülükleri, dördüncülük, kupa finali yaşadım. Çok güzel yıllardı. Takım kaptanı oldum ve sonrasında 20 Ocak’taki o büyük felaket yaşandı.
Eflatun Kitaplar