Stabil

Stabil
@stabilimago
Dört büyük roman, üstüne iki şişe şiir içmişiz.
SİZİN HİÇ BABANIZ ÖLDÜ MÜ?
Sizin hiç babanız öldü mü? Benim bir kere öldü kör oldum Yıkadılar aldılar götürdüler Babamdan ummazdım bunu kör oldum Siz hiç hamama gittiniz mi? Ben gittim lambanın biri söndü Gözümün biri söndü kör oldum Tepede bir gökyüzü vardı yuvarlak Söylelemesine maviydi kör oldum Taşlara gelince hamam taşlarına Taşlar pırıl pırıldı ayna gibiydi Taşlarda yüzümün yarısını gördüm Bir şey gibiydi bir şey gibi kötü Yüzümden ummazdım bunu kör oldum Siz hiç sabunluyken ağladınız mı?
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir kez doğmuşken neden defalarca öldüm? İkinci kez doğmayacaksam niye durmadan kanayan derin yaralarım var? Bu beni öldürmez mi? Günden güne yok etmez mi beni? Neden hâlâ ölmeye, yok olmaya devam ediyorum? Fiziksel ölümün bu kadar değerli olduğu bir dünyada niçin ruhum toprak altında kalmış? Neden toprağa gömmemişler bedenimi de gözlerimdeki ışıltıyı yıldızlara vermişler? Yıldızların parlaklığı daha mı önemliydi benden? Daha önemliyse niçin yaşıyorum? neden bedenim hâlâ evrende dolaşmaya, çürümeye devam ederken kimse bunu fark etmiyor? Acaba benim mi söylemem gerekiyor? Söylesem umursarlar mı beni? Kim bilir belki umurlarında olmam belki acıyıp yanımda dururlar bir, iki. Yılların boşluğunu, huysuz gece ve sabahların, dökülmüş milyonlarca inci tanesini nasıl geri getireceğim? Nasıl yapacağım bunu? Toprak altından çıkarabilecek miyim ruhumu? Güzelleştirebilecek miyim kendimi? Yaşayabilecek miyim sana olan aşkımı? Yine sorularla baş başa kalmışım. Kafayı sıyırmama ramak kaldı. Sanırım yine bunları düzgün kafayla düşünemiyorum.
137
Geceleri yatağa uzanır ama uyuyamazdım. Nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma, ama sonunda yine kendimden nefret ederdim.
Alıntı

Stabil

, bir kitap okudu
7/10
·72 syf.·
2024 26. kitabı
Edip Cansever
7.7/10 · 6,3bin okunma
Büyük aşk hikayelerini bilirsin, klasikleri. Öpüşmek yok. 'Öpüşmek yok.' Hiçbir şey yok. Çok saf. Bu yüzden büyük. Duygular, dile getirilmeyen duygular unutulmazdır.
137