Bu kitabı ilk aldığımda ve okumaya başladığımda, Türkiye’ye geleceklerinden, Ankara’da gezeceğinden bir haberdim. Kendimden çok fazla şey gördüm. Candan hissettim, bazı alıntıları hala aklımdan çıkmıyor. Eğer sizde, uçurumun başında hissediyorsanız kendinizi, açın okuyun.
En sevdiklerimden bir alıntıda şudur: “Hiçbir yere ait olamayanları iyi tanırım. Her yere aitmiş gibi davranırlar.”