İstenildiği gibi olan ya da olmayan şeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz. Hayat kendi yolunu bulur ve her şey olacağına varır. Sadece yaşa ve bırak olsun gitsin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Saat gece 02.42 kitap bitirdim, yenisine başlayacağım. Duygular, anılar beni çok mutlu etmekle beraber hüzünlendirip şükrettiriyor da. Bir davam, bir yolum var. Ömrüm olursa tanıyacağım insanlar, şehirler, lezzetler var. Büyüdükçe olgunlaşan bir aklım var. Sevdikçe yeşeren bir kalbim var. Hissettikçe alevlenen bir gönlüm var. Sevginin varlığına inanıyorum. (Bu karşı cinse karşı hissedilen soyut bir şey olarak algılanmasın.) Çocukların varlığı bana umut veriyor. Gülümsemelerin, sarılmaların içtenliği beni kendimle buluşturuyor. Vicdanımın aktif olması beni insan hissettiriyor. Çiçekleri seviyorum. Karakterim duyguları yoğunlukla barındırsa bile mantığımı ve aklımı da seviyorum. Neyi nerede kullanmam gerektiğini büyüdükçe daha iyi idrak ediyorum. Sevgi, vicdan, düşünebilme yetisi hepimize iyi gelecek biliyorum.
İyi geceler.