Kısa kısa bir çok cinayet öyküsü içeriyor. Öyküler basit 4-5 sayfalık öyküler. Direkt olaya girip çözümünü anlatıyor. Zaten kısa bir kitap. Sadece kitabın ismi yapıcak kadar olan öykünün 6 sayfada bitmesi çok saçmaydı bence bu kadar büyütüp bu şekilde olması garip geldi. Genel olarak ayrıntı ve soruşturma sevenler için çok önermeyeceğim bir kitap ama kısa kısa cinayet hikayeleri okumak isteyenler için önerebilirim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitap ana karakterimiz Mert’in hayatını yaşadığı olaylardaki duygularını anlatıyor aslında günlük gibi düşünebilirsiniz. Kitap aslında kendini okutturuyor ama bazen çok tekrara düşüyor gibi geldi bana. Açıkçası çok bir şey katmadı ya da herhangi bir konuda ufkumu açmadı, kitabın böyle bir beklentisi yoktu zaten benim beklentimi karşılamadı yani :) Ama yeni bir kitap bitirdiyseniz beni yormasın araya çerez bir kitap sıkıştırıyım derseniz okumayı tercih edebilirsiniz.
çok güzel ve akıcı bir kitaptı hangi ara bitti anlamadım bile okurken kendinizi direkt o adada hissediyor ve yaşanılan her şeyde sizde sinirleniyor öfkeleniyorsunuz
öncelikle güzel kısa keyifli bir kitap insanı sıkmıyor. Konu olarak ilginç bir konusu var insanlarının şu zamana kadar tüm bildikleri sorgulatıyor ve onlara farklı bakış açıları sunuyor okurken hep acaba diye düşünüyorsunuz.
bu kitabı tüm yetişkinlerin okuması ve çevresine de okutturması lazım bence herkesin kütüphanesinde olması gereken toplumumuzda çocuğun yeri en iyi şekilde anlatmaya çalışan ve bu konuda bir sürü örnek vererek açıklamalar yapan bir kitap. Kitap okurken bir çok kişiyi sinirlendirebilir bu bilgileri kabul etmek istemeyebilir ama ne olursa olsun kitabı bitirmenizi tavsiye ederim