Çok öfkeli insanlarız. Eskiden bizimkiler daha da öfkeli insanlarmış ya... Neden bu kadar öfkeliyiz, neden bu kadar gözü dönmüş kişileriz, soğukkanlilıkla bir işe sarılıp onu niçin sonuna kadar vardıramıyoruz?
Siz ne derseniz deyin, ben bıktım. Nah şurama geldi. Neredeyse öfkeden, çaresizlikten boğulacagim. Kendimi kandırmaya çalışıyorum. Iyi olacak, iyi olacak!