Bir politikacı haritanın üzerinde Napolyon'a parmağıyla göstermiş. "Sizin yerinizde olsam burayı alırdım "
Napolyon da "öyle parmakla alınıyor olsa ben de alırdım" demiş :)
Büyük şehirlerde "kaybedenler " yaratıyorlar. Onlar kadar büyuk pazar olamaz. En büyük tüketiciler onlardır. Hayatlarından tatminlik duyan kendinden memnun birisi çılgınca satın almaz.