Tek kelimeyle HA-Rİ-KA o kadar sevdim ki son bölümde zaten ne oluyo falan oldum sonu en baştan aklıma geldi dedim he he aynen öyle olur daha çok beklersin dedim o oldu gibi bişey oldu ama kesinlikle çok güzeldi 1 günde bitirdim zaten
Aslında sadece kafa dağıtmak için başladığım bir kitaptı ama o kadar muazzamdı ki..
Çok çok güzeldi aşırı beğendim hemen ikinci kitabına başlamak istiyorum.
Hele sonunda dedim ki nee!? oldum zaten.
Kesin alıp okuyun çok mükemmel