📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sıcaklığını hissettiğim , nabzının atışlarını duyduğum gövdemin bu dünyadan uzaklaşmasını istiyordum , ama bir yandan da apartmanın iç seslerini , dışarıda , uzaklardaki bozacının seslenişini işitiyor , bu dünyada gece yarısı oturup bir kitap okumanın , bu anın içinde olmanın da katlanılabilir şeyler olduğunu seziyordum . Bir süre yalnızca bu sesleri - çok uzaklardaki arabaların kornalarını , köpeklerin havlayışlarını , belli belirsiz bir rüzgârı , sokaktan geçen iki kişinin konuşmalarını ( artık yarın sabah , dedi biri ) ve birden gecenin seslerine hâkim olan o uzun yük trenlerinden birinin gürültüsünü dinledim . Çok sonra , bir an her şey mutlak bir sessizlik içinde eriyecekmiş gibi olunca birden gözümün önünde bir hayal belirdi ve kitabın ruhuma nasıl işlediğini anladım . Yüzümü kitaptan fışkıran ışığa doğru tutarken ruhum sanki açık bir defterin tertemiz sayfasıydı . Kitapta yazılanlar ruhuma bir bir böyle işliyor olmalıydı ."