Kənan Məmmədov

Kənan Məmmədov
@thekananm
Afganistan da çocuk çok ama, çocukluk yok derler. Dünya da öyle değil mi, insan çok ama insanlık yok.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Keşke tanımasaydım dediğim hiç kimse olmadı benim. Keşke beni tanımasına izin vermeseydim dediklerim oldu.
Alıntı
Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir.
Alıntı
Asıl mesele de bu işte. Zaman ne kadar geçerse geçsin, bazı konularda hiçbir şeyi değiştirmez. Elinden malını mülkünü, varını yoğunu alsalar, bundan ölmezsin. Bunları yine edinebilirsin. Ama senin onurunu kırar, ruhunu öldürürlerse, işte buna çare yoktur.
Alıntı
Allahın tərk etdiyi adam hər axşam çayxanaya gedib yoldaşlarıyla gülüşüb kart oynasa da, hər gün sinifdə yoldaşlarıyla qəhqəhələrlə gülüb əylənsə də, günlərini dostlarıyla söhbət edərək də keçirsə də yalnızdır.
Alıntı